کنترلر نوار LED RGB رنگ های زنده اشباع شده را برای روشنایی خانه ایجاد می کند

امروزه بسیاری از خانواده ها به دلیل رنگ های متنوع و بازده انرژی بالا از چراغ های LED برای نورپردازی های تزئینی و برجسته استفاده می کنند. هنگام کار با یک کنترل کننده نوار LED، چراغ های نوار RGB قادر به ایجاد میلیون ها رنگ اشباع شده و الگوهای تغییر پویا زنده هستند.

به طور کلی یک سیستم کنترل کامل برای چراغ های نوار LED شامل یک کنترل کننده و یک واحد کنترل است. کنترلر بین واحد کنترل و چراغ ها قرار می گیرد و سیگنال را از واحد دریافت می کند و سیگنال خروجی را به چراغ ها می دهد. انواع مختلفی از کنترل کننده نوار LED RGB با رابط های مختلف مانند RF، DMX، 0-10V، DALI و غیره در بازار موجود است و تفاوت آنها در اتخاذ پروتکل های کنترلی متفاوت است.

برای چراغ های نوار LED با انواع ورودی های مختلف، کنترل کننده ها باید متفاوت باشند. ورودی‌های AC باید توسط یک کنترل‌کننده خروجی AC کنترل شوند که ممکن است از فناوری Triac و کاهش نور فاز استفاده کند. ورودی‌های DC باید توسط یک کنترل‌کننده خروجی DC کنترل شوند که ممکن است از فناوری کاهش نور ولتاژ پایین PWM استفاده کند، علاوه بر این، منبع تغذیه AC-DC برای کنترل‌کننده مورد نیاز است.

پروتکل‌های کنترل مختلف سیگنال‌های مختلفی را برای کم‌نور کردن چراغ‌ها خروجی می‌دهند، به عنوان مثال، RF به معنای سیگنال فرکانس رادیویی بی‌سیم، DMX به معنای سیگنال DMX512، 0-10v به معنای سیگنال 0-10 ولت و DALI به معنای سیگنال DALI است. همه آنها مزایای خاص خود را دارند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. واحدهای کنترل باید رابط کنترلی مربوطه را داشته باشند تا با کنترل کننده سازگار باشد.

واحدهای کنترل نیز در سبک های مختلف مانند سوئیچ دکمه فشاری سنتی، سوئیچ دستگیره چرخشی، کنترل از راه دور دستی جدید با کلیدها، کنترل پنل لمسی و غیره موجود هستند. محبوب ترین آنها، سبک پنل لمسی است که عملکردهای فراوانی از جمله تنظیم روشنایی هر کانال R، G، B، تنظیم تن رنگ، جلوه های اجرای رنگ از پیش تعیین شده و عملکرد ذخیره رنگ یا صحنه با رابط کاربری آسان را با انگشت ساده ارائه می دهد. دست زدن به. همچنین نصب آن در جعبه دیواری استاندارد موجود آسان است. یا می توانید یک پنل لمسی از راه دور با رابط کنترل RF انتخاب کنید که کنترل بی سیم را در هر نقطه از خانه شما امکان پذیر می کند.

با استفاده از یک کنترلر نوار LED RGB، میلیون ها رنگ اشباع شده و الگوهای تغییر پویا زنده برای ایجاد حالات مناسب برای فضاهای مختلف برای روشنایی خانه در دسترس هستند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید:

ریسه شلنگی

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *